søndag 11. september 2011

Tilbake igjen


Ser det er snart 3 mnd siden jeg blogget, at det går an!! Jeg mistet vel motivasjonen litt og tiden strakk ikke til. Men jeg prøver igjen :) Håper alle har hatt det fint siden sist. Jeg er inne og titter på bloggene deres selv om jeg ikke blogger selv.

Sommeren er over og høsten har kommet, bladene faller av trærne, mørket kommer, stearinlysene tennes og pleddet er finni frem. Høsten er en veldig koselig årstid, men det er trist å tenke på at vinteren nærmer seg..

Vi har hatt en knall sommer, selv om været i Norge har vært helt forferdelig så hadde vi 2 fantastiske uker på Kos hvor vi hadde sol hver eneste dag. Det var hvertfall ikke noe problem å reise på ferie med en liten gutt, han var så snill som bare det. Han spiste og drakk bra, sov godt både på dagen og på natten og elska å bade. Så vi kunne ikke vært heldigere!





post signature


2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...